Anulări și rambursări
Abonamentul este reînnoit automat la sfârșitul unei perioade de abonament, pentru perioada de abonament următoare, până când îl anulezi. Dacă nu dorești să continui abonamentul cu perioada următoare, poți pur și simplu să îl anulezi. Dacă dorești să primești banii înapoi pentru ultima perioadă de abonament achitată, solicită o rambursare. Pe această pagină poți găsi toate detaliile referitoare la modul în care funcționează anulările și rambursările și pașii pe care trebuie să îi faci.
Cum pot anula abonamentul?
Poți anula abonamentul folosind contul My Kaspersky. Pentru a anula:
- Conectează-te la my.kaspersky.com
- Accesează pagina Abonament
- Fă clic pe Gestionează abonamentul
- Selectează Anulează abonamentul și urmează pașii pentru a confirma anularea
De asemenea, poți anula abonamentul contactând serviciul de Asistență pentru clienți Kaspersky.
Ce se întâmplă dacă anulez abonamentul?
Când anulezi abonamentul, întrerupi debitarea automată pentru perioadele de abonament viitoare. Perioada de abonament actuală îți va oferi în continuare protecție completă până la data expirării. După această dată, abonamentul se încheie și nu va fi debitată suma pentru perioadele de abonament viitoare.
Reține că anularea se aplică doar pentru următoarea plată programată și nu furnizează o rambursare pentru o plată care a fost deja efectuată. Având în vedere că facturarea automată are loc înainte de sfârșitul perioadei de abonament curente, un abonament care este anulat în perioada rămasă va rămâne activ până la sfârșitul perioadei ulterioare. De exemplu, dacă abonamentul a fost reînnoit pentru anul următor și au rămas 2 săptămâni din perioada curentă, acesta se va încheia după 1 an și 2 săptămâni. Dacă dorești să anulezi plata anticipată pentru reînnoire în anul următor și să întrerupi abonamentul în 2 săptămâni, la scadență, va trebui să soliciți o rambursare.
Cum obțin o rambursare?
Conform Termenilor și condițiilor revânzătorului nostru oficial Nexway, poți solicita o rambursare în termen de 30 de zile de la data comenzii. Plățile efectuate pentru o achiziție în magazinul online Kaspersky sau plățile automate pentru reînnoirea abonamentului pot fi rambursate. Pentru a solicita o rambursare, contactează serviciul de Asistență pentru clienți Kaspersky.
Te rugăm să ai pregătite următoarele informații:
- Data achiziției
- Numele și adresa de e-mail pe care le-ai specificat în timpul achiziției
- Numărul comenzii
Ce se întâmplă când solicit o rambursare?
După ce faci o solicitare, expertul nostru în asistență pentru clienți trebuie să verifice dacă toate informațiile furnizate sunt corecte și dacă solicitarea întrunește criteriile politicii de rambursare. După ce informațiile sunt confirmate și este inițiată rambursarea, fondurile vor fi creditate în contul tău în termen de 5-7 zile lucrătoare.
În consecință, abonamentul va fi anulat. Dacă soliciți o rambursare pentru o achiziție inițială și abonamentul este activ în prezent, atunci abonamentul va fi anulat și starea acestuia va deveni automat expirat. Același lucru este valabil pentru plata pentru reînnoire automată, exceptând cazul în care se face o solicitare de rambursare pentru o perioadă de abonament care nu a început încă (adică în perioada de facturare automată, cu aproximativ 2 săptămâni înainte să se încheie perioada de abonament curentă). În acest caz, perioada de abonament ulterioară nu va începe, dar perioada curentă de abonament va continua să îți furnizeze protecție completă până la data expirării.